Lækker lækker lækker – Simply Chocolate
Denne identitet er virkelig fin. Typografien er smukt løst og farverne er virkelig flotte og afbalancerede. Identiteten tilhører det danske firma Simply Chocolate – det er virkelig god chokolade. Og flødebollerne er også fantastiske. En god grafisk identitet fortæller den rigtige historie om produktet eller brandet. Det synes jeg denne gør. Det ser eksklusivt ud – delikat og enkelt. Valget af farver, materialer og brugen af to så forskellige typografier er med til at bløde udtrykket op, så det ikke kommer som en overraskelse at indholdet er spiseligt. Simply Chocolate er et godt eksempel på #GoodGraphics.
#GoodGraphics
Et hvert brand har et grafisk udtryk – en grafisk identitet! Den fortæller brandets historie – om den er gennemtænkt eller ej. Den påvirker dig og dine køb, dine holdninger og behov. Der skal mere fokus på godt grafisk design. Der skal fokus på den gode historie, der fortælles smukt og sammenhængene, så det gør en forskel både for afsender og modtager. Her på bloggen, på Twitter (@CamillaEngrob) og på Instagram (eyeswideopendk), vil jeg give mit bud på, hvad der er #GoodGraphics. Følg med og deltag ved at komme med dine bud på #GoodGraphics eller kommenter indlæggene her på bloggen.
Pingback:Mere chokolade tak // Gnaw | Eyes Wide Open
7. marts 2014 at 22:16