Mere chokolade tak // Gnaw
Designet er I en helt anden boldgade end Simply Chocolate – men det er chokolade og det er lækkert. What’s not to like. Brandet hedder Gnaw, det er fra England, og så har det en rigtig fin og søde charactor (en lille levende figur der personificere brandet). Her bliver der leget med former, farver og et skønt symbolunivers. På trods af det barnelige og legende udtryk både i tegninger og i brugen af typografien, er man godt klar over, at man har af gøre med kvalitet og et ikke helt billigt produkt. Designet er nemlig gennemarbejdet og gennemført. Selvom der bruges mange farver, er der ikke tale om ren farvelade, nærmere afbalancerede farvekombinationer. Det ville være perfekt hvis de lavede en sample-pakke med flere små smagsprøver. Der er nemlig mange at vælge imellem, det er ikke helt billigt og udvalget i både smag og design gør det svært at vælge.
#GoodGraphics
Et hvert brand har et grafisk udtryk – en grafisk identitet! Den fortæller brandets historie – om den er gennemtænkt eller ej. Den påvirker dig og dine køb, dine holdninger og behov. Der skal mere fokus på godt grafisk design. Der skal fokus på den gode historie, der fortælles smukt og sammenhængene, så det gør en forskel både for afsender og modtager. Her på bloggen, på Twitter (@CamillaEngrob) og på Instagram (eyeswideopendk), vil jeg give mit bud på, hvad der er #GoodGraphics. Følg med og deltag ved at komme med dine bud på #GoodGraphics eller kommenter indlæggene her på bloggen.
No Comments